کمیته ی امداد...
تاريخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392 | 11:20 | نويسنده : صدف

قبل از اینکه پست پایین را بخونید و ناراحت بشید باید بگم که بهزیستی و کمیته امداد به بچه های بدسرپرست یا بی سرپرست به خوبی رسیدگی میکنن.

پس نگران نباشید فقط بچه یتیم به محبت ما نیاز داره نه پول ما این را باورکنید!!

رفته بودم کمیته امداد برای کارآموزیه حسابداری قبل از دیپلم گرفتن. توی اونجا با چشمای خودم دیدم که یک پسر دانشجو اومد فاکتور دانشگاه آزادش را آورد و یک چک بابت شهریه دانشگاهش گرفت.پس نگران فقرا نباشیدفقط صدقه به کمیته امداد بدید

خنده دارش اینجاست که چند ماه بعد من رفتم دانشگاه آزاد مجبور بودم هم زمان کارم بکنم از بابامم پول بگیرم با بدبختی شهریه دانشگاه را جور کنم:))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: