چرخ روزگار...
تاريخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392 | 7:1 | نويسنده : صدف

سلام
دوستان بشنوید
من دوست ندارم یه آدم خیانت کار باشم
شما خودتونو بذارید جای من
من یه زمانی با زیبا بودم.. عاشقش شدم .. یه عشق واقعی ...
خب چیکار کنم با چرخ روزگار ؟
چیکار کنم با قسمت ؟
من آدم احساساتی بودم با عشق و محبت واقعی به زیبا ... اما نمیتونستم همه چیو بهم بریزم برای اینکه زیبا مال من بشه..
من اگه عاشق زیبا بودم باید میذاشتم زیبا اونجایی باشه که خوش تره
از وقتی ازدواج کردم دیگه اون رابطه ادامه نداره ..
چه کنم با خاطراتم ؟؟
ازدواج نمیکردم ؟
اینجا درد و دل نکنم؟؟
بخدا که زنمو دوسش دارم و بهش محبت میکنم
هیچی براش کم نمیذارم
اما چه کنم با گذشتم ؟
نسخه ای نپیچید از کنار گود ..
یه خورده خودتونو بذارید جای من
زیبا ............

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: