تاريخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | 13:31 | نويسنده : صدف


دوباره یک غروب دلنشین

دوباره یک صدا،

صدای سبز

دوباره می پرد کبوتری

به دور گنبد حرم

دوباره چشمهای من

پر از نگاه کاشی و ستاره می شود

کنار حوض

دوباره ذهن من

پر از صدای بالهای یک فرشته می شود

نگاه کن!

من آن کبوترم

به دور گنبد طلایی اش


چه عاشقانه می پرم



نظرات شما عزیزان:

مبی
ساعت10:35---31 خرداد 1393
سلام
مرسی از اینکه سر زدی
راستی اگ مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن
فعلا
پاسخ:من آمادم


MAHTAB
ساعت12:27---30 خرداد 1393
این متنت صدف جون خیلی بی نظمه
پاسخ:باشه درستش میکنم ممنون


حامد
ساعت14:02---28 خرداد 1393
وبت عالیه موفق باشی

mahdis
ساعت13:45---28 خرداد 1393
سلام صدف جووونی...
وای مردم از خنده اجی!!!
خواستی به وبه منم بیا.دوستم داشتی تبادل لینک کنیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: